Thursday, March 24, 2011

SP = 持正股?

股票正股買賣,其實是一件於資金運用下非常之沒效率的用法?用 100 萬買股票,升 10% 止賺,跌 10% 止跌。上落 20 萬,但當中的 80 萬只是存出存入,完全沒有意義。

如果一個理財目標是用 100 買入某集股票收股息,用期權做 Short Put 會不會更有效率?做一個 100 萬元的 Short Put, 大慨只需 20-30 萬按金,永不接貨,那麼只需 20-30 萬,長期做 short put, 所收期權金是否比持 100 萬正股收息更多且更有效率?如心態上 write 個 Short Put 等如持正股收息,是否不用再理會正股股價上上落落?(除非股價暴跌,期權金會相對減少,但理應正股股息也相對減少吧?)

至於操作上怎樣實行,未想得通。長期做一個價位,可行嗎?

Saturday, March 19, 2011

Android/iPhone Big 2 with dancing avatar

未有,仲諗緊。因為都幾明白憑自一己之力,都幾難完成呢個 project ,所以唔介意寫出黎。如果有人真係做,希望會搵我。

其實只係一隻 Big 2 既 game, 即係鋤大D 。不過用新技術好玩啲咁解。

遊戲開始,let's say 四個人,每人一部 android/iPhone 。中間放一個 tablet, 亦係 android/iPad 。手中 android/iPhone 手機會牌,每人十三隻。台中 tablet 有得揀位置,如上下左右,各人搵返自己個咀掃向自己個邊即可。電腦會 random 邊個 player 先。出牌就指住隻牌向上掃,tablet 就會顯示邊個 player 出邊隻牌。(有張牌會由 player 既方向飛出黎)。

每人可以帶一隻 avatar 放台上,avatar 係機器人仔。原本四四方方,每贏一局就出一隻手手腳腳。Let's say 邊個先贏 5 鋪牌嗰個 player 贏,avatar 就會跳隻舞。

game 可以免費,但 avatar 就要錢,要儲夠分加夠錢先可以買啲靚啲跳舞靚啲既 avatar。得閒就去 starbucks 玩,一定大把人圍觀。係咪好過癮先?